ماموریت پهپادهای ارتش در مرزهای شرق و جنوب شرق کشور

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

فرمانده گروه پهپادی نزاجا گفت: با تاکید فرمانده ارتش در جهت تقویت نوار مرزی شرقی و جنوب شرقی اقداماتی در حوزه پهپادی صورت گرفته است و پروازهایی در استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و سیستان و بلوچستان داریم.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سرهنگ خاکی فرمانده گروه پهپادی حضرت ولیعصر (عج) نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از پهپاد یسیر که صبح امروز صورت گرفت، گفت: گروه تازه تاسیس پهپادی نزاجا طی یک سال گذشته توانسته قسمتی از سازماندهی مورد نظر خود را انجام دهد و ما به آمادگی 50 درصد رسیده‌ایم.

وی افزود: در 5 قرارگاه نیروی زمینی، 5 یگان پهپادی منطقه‌ای داریم که امورات عملیاتی بر دوش آنها است.

خاکی ادامه داد: در 6 ماه آخر 91 و 6 ماه اول 92، صد و پنجاه سورتی انواع پروازهای آزمایشی و رزمی در سراسر کشور انجام دادیم و در 15 مورد رزمایش شرکت کردیم.

خاکی تاکید کرد: با تاکید فرمانده ارتش در جهت تقویت نوار مرزی شرقی و جنوب شرقی اقداماتی در حوزه پهپادی صورت گرفته است و پروازهایی در استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و سیستان و بلوچستان داریم.

وی با اشاره به اعزام یک تیم کامل گروه پهپادی به شرکت صنایع هوایی قدس جهت آموزش برای کار با پهپاد یسیر گفت: در یک سال اخیر موفق به خرید اقلام پهپاد یسیر (فاز جدید پهپاد جدید مهاجر M2) شده ایم.

خاکی در پایان اظهار داشت: گروه پهپادی نزاجا جزو یگان‌هایی است که هیچ مشکلی در پروازهایش در کریدورهای پرواز نداشته است و در ساختار این گروه، اصلاح و بهینه‌سازی‌هایی صورت گرفته است.

وی در پایان از اجرای پروازهای آموزشی سالیانه در قرارگاه‌های پنجگانه نیروی زمینی ارتش خبر داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا